Dette sier foreldre om Barnehagen Himmelblå:

"Å se datteren min trives og blomstre i barnehagens omsorgsfulle miljø har vært en enorm trygghet for meg som forelder. Min erfaring med barnehagen har vært preget av proffesjonalitet, omsorg og et engasjert personale som virkelig bryr seg om barnas trivsel og utvikling."

"Føler jeg leverer barna mine til familiemedlemmer. De ansatte er oppriktig glad i barna mine og jeg opplever at de får den omsorgen de trenger".

"Veldig koselig miljø for både barn og oss foreldre da ansatte nærmest blir venner for livet."

"Alle mine barn som har gått i Barnehagen Himmelblå har vært veldig trygge i barnehagen. De gir barna den samme gode omsorg som vi selv gir omsorg på hjemme."

" En unik liten barnehage med masse kjærlighet. Jeg har hatt tre barn i Barnehagen Himmelblå og er kjempefornøyd! Setter stor pris på den kjærlige omsorgen barna har fått."

"Vi er veldig fornøyd med Himmelblå. Barnehagen er liten og koselig og har fanatastiske ansatte. Vi føler at barna våres virkelig blir sett i barnehagen og tar med seg gode verdier hjem."

"Barnehagen Himmelblå er en barnehage som er tett på barna og som ser det enkelte barn. De ansatt bryr seg på ekte, og siden det er en liten barnehage kjenner alle hverandre. Vi foreldre leverer med senka skuldre."