Ansatte

Måne & Stjerne

Adrielly Henriksen

Stilling: Assistent

Adrielly er utdannet Barnehagelærer i Brasil, og har i tillegg 2 års spesialisering for barn som trenger ekstra hjelp og støtte. Adrielly jobber som assistent på Måne & Stjerne. Hun er godkjent barnehagelærer gjennom Nokut. Målet hennes er å bli barnehagelærer i Norge, men først må hun lære seg godt norsk. Adrielly går på norskkurs på Johannes læringssenter. Hun har jobbet for Stavanger Britiske skole. Adrielly er i svangerskapspermisjon og kommer tilbake på jobb januar 2024.

Bror André Wister

brorandrewister@gmail.com

Dominika Sylwia Smieja

dominikawojdyla@gmail.com

Dominika er pedagogisk leder på Måne & Stjerne. Hun er utdannet lærer med Master, og har i tillegg videreutannelse i flerspråklighet, fra Polen. Hun har flere års erfaring fra barnehage i Norge. Dominika begynte å jobbe i Barnehagen Himmelblå i oktober 2022. Hun er en Solstråle som elsker å jobbe med barna, og fikser det meste!

Solstrålen

Anna Bugajska-Zmuda

Stilling: Assistent

Anna er utdannet musikkpedagog, med fiolin som hovedinstrument. Hun har utdannelse i musikkterapi. Før hun begynte å jobbe i Barnehagen Himmelblå, har hun blant annet hatt musikkgrupper for barn. Anna har musikksamlinger for barna i Barnehagen Himmelblå. Både for liten og stor avdeling, en gang i uken. Anna begynte å jobbe i Barnehagen Himmelblå oktober 2020. Anna er mor til 2 barn og har stort engasjement for musikk i barnehagen. Hun er et funn!

Eskedar Kassa

gb.eskedar@yahoo.com

Eskedar ble ferdig utdannet barnehagelærer våren 2022 og startet som pedagogisk leder på Solstrålen juni 2022 Eskedar er ansatt som barnehagelærer i Barnehagen Himmelblå.

Hege Granli

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
hege@granlias.no

Hege er Barne- og ungdomsarbeider på Solstrålen i 80 % stilling. Hege har fri hver fredag, da er Inger Kristin vikar for henne. Hege var ferdig utdannet Barne- og ungdomsarbeider i -99, og flyttet fra Narvik til Stavanger, nyutdannet med familien sin. Her har hun blitt værendes og hun har lang erfaring både fra barnehage og SFO. Hege elsker å være ute i naturen, og er en trygg, god og omsorgsfull voksen, som ser viktigheten av de små ting. Hege har mann, 3 barn - to som har flyttet hjemmefra. Vi er så glade for at Hege kom til oss i Barnehagen Himmelblå, og håper at hun blir værendes.

Inger Bakken

inebakken@icloud.com

Inger Kristin ble utdannet førskolelærer ved Høyskolen i Stavanger i 1999. Hun jobbet som pedagogisk leder i Krabat Barnehage fra august 1999, og frem til april 2010, da hun overtok som styrer og pedagogisk leder i Barnehagen Himmelblå. Stillingen hennes er todelt, hun har 60 % styrerstilling, og 40 % stilling som pedagogisk leder. Etter 22 år i barnehage er hun like glad i å jobbe med både små og store barn, personal og familier.

Inne Byrkjedal

Stilling: Assistent

Inne Byrkjedal er ansatt i vikariat på Solstrålen som assistent for Jane Kulander Haugen. Inne har påbegynt fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider. Hun kom flyttende til Stavanger fra Oslo, og har tidligere jobbet i Kanvas barnehage.

Styrer

Bror André Wister

brorandrewister@gmail.com

Inger Kristin Bakken

Stilling: Styrer
ib296@kirken.no

Inger Kristin ble utdannet førskolelærer ved Høyskolen i Stavanger i 1999. Hun jobbet som pedagogisk leder i Krabat Barnehage fra august 1999, frem til april 2010, da hun overtok som styrer og pedagogisk leder i Barnehagen Himmelblå. Stillingen hennes er todelt, hun har 75 % styrer stilling, og 25 % stilling som pedagogisk leder. Etter 22 år i barnehage er hun like glad i å jobbe med både små og store barn, personal og familier.