Vi trenger flere ringevikarer i Barnehagen Himmelblå

Barnehagen Himmelblå trenger flere gode ringevikarer. Har DU lyst til å være ringevikar eller kjenner du noen som kjenner noen som har lyst til å være ringevikar, tips gjerne om at vi har behov for flere ringevikarer. For å få jobb som ringevikar må du kunne ta ansvar og like å være sammen med barn, kunne leke og beherske godt norsk. Du må ha godt humør, humor og ha lyst til å jobbe i barnehage.

I ferier og ved sykom hos personalet, har vi behov for gode ringevikarer som har mulighet til å stille på kort varsel.

Veldig kjekt om du har lyst eller om du kjenner noen - så tips gjerne.

Vi trenger vikarer i alle aldre. Kvalifikasjon er at du liker å være sammen med barn, at du kan ta ansvar og leken, at du liker å jobbe i lite team og at du er lærevillig og selvfølgelig har huor og god humør!

Ta kontakt med Inger Kristin på telefon: 92484002